Klanttevredenheid

1. Hoe tevreden bent u over onze klantenservice?(Vereist)
Niet tevredenErg tevreden
2. Was het antwoord op uw vraag volledig en naar wens?(Vereist)
Niet volledigZeer volledig
3. Bent u netjes en vriendelijk te woord gestaan door de werknemer met wie u contact heeft gehad?(Vereist)
Niet vriendelijkZeer vriendelijk
4. Hoe beoordeelt u het kennisniveau van de LYNX medewerker met wie u contact heeft gehad?
Heel laagHeel hoog
5. Hoe waarschijnlijk is het dat u LYNX aanraadt bij uw kennissenkring?(Vereist)
OnwaarschijnlijkZeer waarschijnlijk
Om uw privacy te beschermen, vragen we u om geen persoonlijk identificeerbare informatie in te voeren.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij waarderen het zeer dat u uw ervaringen met de LYNX klantenservice met ons wilt delen. Hieronder vindt u vijf korte vragen. Aan de hand van uw antwoorden kunnen wij een beter beeld vormen van onze klantenservice om waar mogelijk deze te verbeteren.

Onder het kopje “opmerkingen/tips” kunt u uw ervaringen specifieker omschrijven en tips geven over de handelswijze van LYNX. Alvast hartelijk dank voor het invullen van deze vragenlijst.